شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : نمی‌شود با بداخلاقی، توهین، زد و بند و تهدید خود را بر مردم حاکم کنید

دکتر شیخان در میتینگ حماسی و باشکوه ماسال:

نمی‌شود با بداخلاقی، توهین، زد و بند و تهدید خود را بر مردم حاکم کنید

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن گفت: نمی‌شود با بداخلاقی، توهین، زد و بند و تهدید خود را بر مردم حاکم کنید.

دکتر محمد مجاور شیخان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوان شهر، ماسال و شاندرمن ظهر امروز در گردهمایی حماسی و باشکوه هواداران خود در شهرستان ماسال پس از بر گردن آویختن حلقه گل توسط مادر شهید فاضل دولتی اظهار داشت: ما به شهدای گرانقدر و عظیم الشان که سرو قامتان همیشه جاوید ما هستند، افتخار می کنیم و با صدای رسا می‌گویم که حلقه گلی که توسط مادر شهید دولتی به گردن من آویخته شد بالاترین مدال افتخار است برای من و به آن افتخار می کنم.

دکتر شیخان ضمن تبریک و تهنیت میلاد امام عصر (عج)  و جشن نیمه شعبان خطاب به هواداران خود در این میتینگ حماسی اظهار داشت: حضور حماسی شما در این صحنه برای استقرار عدالت و رفع تبعیض و بی عدالتی است.

او با بیان اینکه به صحنه آمده ‌ام تا از غیرت و وفاداری ماسال دفاع کنم، تصریح کرد:  مردم ماسال همواره با غیرت و وفادار بوده‌اند و اجازه نمی دهند عده ای با رفتارهای تنگ نظرانه نام ماسال را خراب کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن به برخی رفتارها و تحرکات رقبای انتخاباتی خود اشاره و تاکید کرد: نماینده ای که در صحن مجلس برای خدمت به مردم و حمایت از همه مردم با هر نوع سلیقه سوگند یاد می‌کند چرا امروز به دنبال تهدید و ارعاب است. آیا این تفکر می تواند منطقه را به توسعه برساند؟

دکتر شیخان با تاکید بر اینکه همه ما عضو یک خانواده و با هم یکی شده ایم تا با ید واحده، تالش بزرگ را به عزت و تعالی برسانیم، افزود: ما اجازه نداریم آینده جوانان را فدای وجه المصالحه قدرت طلبی و رانت خواری عده ای کنیم.

وی از برخی بداخلاقی های فعلی انتقاد و تصریح کرد:  بدانیم که اخلاق پیروز میدان است و عده ای بدانند نمی‌شود با بداخلاقی، توهین، زد و بند و تهدید خود را بر مردم حاکم کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن یادآور شد: مردم‌ غیور و با وفای ما در گذشته با همه وجود شما را پذیرفتند اما شما به مردم پشت کردید و عده ای محدود را دور خود نگه داشتید تا برای کل منطقه تالش تصمیم بگیرند و مردم امروز به صحنه آمدند و فریاد می زنند که با این تفکر مخالفند و آن را کنار خواهند زد.

وی خاطرنشان کرد: مگر شما نمی گفتید که در این دور از انتخابات ستاد نمی زنیم و تبلیغ نمی کنیم پس چرا به تهدید و قشون کشی روی آوردید؛ قرار بود کارنامه ارائه دهید و اگر ارائه می دادید مردم با افتخار از شما حمایت می کردند.

دکتر شیخان می گوید که به صحنه آمده است تا از همه ظرفیت ملی برای رشد و بالندگی تالش، هشتپر، رضوانشهر، ماسال، شاندرمن، اسالم، پره سر، حویق،  پونل، چوبر، خطبه سرا، وزنه و جای جای تالش بزرگ پای کار بیاوریم و با همه توان و اراده کابینه دولت فعلی را در جای جای تالش بزرگ برای خدمت رسانی استقرار دهیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن گفت: ۸۵ درصد زمین های مردم ماسال در اختیار منابع ملی و طبیعی است؛ به مردم بگوئید که چه کاری در راستای توسعه ماسال و زمین های مردم انجام دادید؟

وی تاکید کرد: جمعیت ماسال ۱۰ برابر شده است و جوانان نیاز به سرپناه و منزل برای تشکیل زندگی دارند و آن وقت آقایان نشسته اند و عکس یادگاری می‌گیرند.

دکتر شیخان با تاکید بر اینکه طرح تفصیلی شهر ماسال از سال ۹۶ بر زمین مانده است، وعده داد که این طرح را کمتر از ۶ ماه به نتیجه می‌رسانم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن معتقد است که راه های مواصلاتی اولین شرط توسعه است، گفت اعتبارات آسفالت شهر ماسال در سال ۱۴۰۱، ۳ میلیارد تومان بوده در حالی که شهرهای اطراف ما نزدیک به ۱۰۰ میلیارد اعتبار جذب کردند! پس شما داشتید در مجلس چه کار می کردید؟

وی یادآور شد: شما نمایندگی مردم تالش بزرگ را بر عهده گرفته بودید تا در کمیسیون های تخصصی برنامه و بودجه و تلفیق مجلس که در مورد لایحه بودجه دولت بحث می شود حضور یابید و برای نقطه با نقطه تالش بزرگ اعتبار بگیرید اما امروز وضعیت اسفناک منطقه تالش بزرگ به دلیل ناتوانی شماست.

دکتر شیخان در حین تشویق ممتد هوادارن خود در میتینگ حماسی و بی نظیر ماسال تاکید کرد: ما اجازه نمی دهیم آنهایی که به اعتماد مردم پشت پا زدند دوباره تکرار شوند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن ضمن تاسف از راکد ماندن ظرفیت گردشکری تالش بزرگ و اشتغالزایی جوانان گفت: ۱۵ نقطه از تالش بزرگ می تواند منطقه نمونه گردشکری در ایران و جهان شود بعد آقایان با دست روی دست گذاشتن با آینده جوانان بازی کردند.

 

وی با اشاره به وضعیت نگران کننده کارخانه چوکای تالش گفت: این چوکایی که امروز در حال سقوط است می تواند ۳ هزار شغل ایجاد کند و ما کمتر از ۲ سال چوکا را به جایگاه واقعی خود بر می گردانیم و با همت جوانان متخصص قامت خمیده آن را راست و استوار خواهیم کرد.

 

دکتر شیخان از به بازی گرفتن سلامت مردم و سیاسی کردن آن انتقاد و تصریح کرد: آنهایی که بیمارستان ها را ستاد انتخاباتی خود کردند، خادم مردم نیستند.

 

وی در ابتدای سخنرانی خود یاد و خاطره  مرحوم حاج سید تقی صفوی، امام جمعه فقید این شهر و انام قلی ماسالی که از خیرین بزرگ شهر ماسال منطقه و استان بود و دیگر بزرگان و نام ‌آوران ماسال را گرامی داشت.

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |