شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : حماسه ۱۱ اسفند در تاریخ تالش بزرگ ماندگار شد
حماسه ۱۱ اسفند در تاریخ تالش بزرگ ماندگار شد
دکتر شیخان در مراسم قدردانی از حماسه ۱۱ اسفند مردم غیور رضوانشهر: 

حماسه ۱۱ اسفند در تاریخ تالش بزرگ ماندگار شد

دکتر شیخان در مراسم قدردانی از حماسه ۱۱ اسفند مردم غیور رضوانشهر:

 

 

حماسه ۱۱ اسفند در تاریخ تالش بزرگ ماندگار شد/ انتخابات به من فرصت داد تا فریاد پدران و مادرانی باشم که دغدغه اشتغال فرزندانشان را دارند/ مردم تالش بزرگ در مدتی کوتاه، اعتمادی بلند و سرمایه ای عظیم آفریدند/ اعتماد مردم تالش بزرگ را قدر می دانم/ رضوانشهر باید به جایگاه سزاوار خود برسد

 

 

دکتر محمد شیخان، فعال سیاسی با بیان این که رضوانشهر باید به جایگاه واقعی خود برسد، گفت: از پایبندی همگانی به اخلاق که اصلی مهم و اساسی و از ویژگی های ممتاز انسانی و اسلامی است، به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم.

 

دکتر محمد شیخان، فعال سیاسی و نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن در مراسم قدردانی از حماسه ۱۱ اسفندماه مردم غیور رضوانشهر که در تالار اورانوس آن شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: به روح پرفتوح امام راحل و ارواح طیبه شهدای دفاع مقدس، آن سرو قامتان همیشه جاویدی که برای عزت و استقلال ما جان فشانی کردند و به محضر مقام معظم رهبری سلام و درود می‌فرستیم.

 

وی افزود: به ستارگان تابناک سپهر رضوانشهر و پره‌سر، این نمادهای غیرت و ایستادگی و به مردم پاک طینت این شهرستان سربلند سلام و درود می فرستم.

 

دکتر محمد شیخان با بیان این که حماسه ای که مردم رضوانشهر و پره‌سر در ۱۱ اسفندماه خلق کردند، چون برگ زرینی در تاریخ پر افتخار تالش بزرگ جاودانه خواهد ماند، تصریح کرد: لبیک شما به فرمان ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، لبیکی افتخار آفرین و مشارکت بی نظیر و بی بدیل شما چنان غرور آفرین و چشمگیر بود که مورد توجه رسانه های ملی قرار گرفت که از این بابت صمیمانه به شما تبریک می گویم.

 

این فعال سیاسی به چرایی نامزدی خود از حوزه انتخابیه تالش بزرگ اشاره و خاطرنشان کرد: فرزند کوچک شما آمده بود تا فریاد بلند پدران و مادرانی باشد که در دل نگران اشتغال فرزندان خود بودند و نمی خواستند چراغ صنعت این منطقه به دلیل رخوت ها و سستی ها به خاموشی بگراید.

 

وی ادامه داد: این فرزند کوچک با دستان گرمتان همراهی شد تا صدای شما باشد، بتوانیم از همه ظرفیت های انسانی برای توسعه و اعتلای تالش بزرگ استفاده کنیم.

 

دکتر محمد شیخان گفت: از اعتماد بلند و سرمایه عظیمی که از سوی مردم تالش خلق و نصیب این حقیر شد؛ به خود می بالم. امروز همه ما در خاک تالش بزرگ ریشه داریم و همچون درختان تنومند و سر به فلک کشیده این سرزمین ، مطالبه عدالت ، اشتغال و پیشرفت را با هم فریاد می زنیم.

 

این فعال سیاسی خطاب به مردم رضوانشهر و پره سر اظهار داشت: پیروز صحنه انتخابات شما هستید. شاید زمانی که نتیجه انتخابات اعلام شد، بیشترین تبریک را بنده و شما طرفداران حقیر دریافت کرده باشید؛ چرا که ما برای اخلاق به صحنه آمدیم و در هر میدانی از زندگی اخلاق بالاترین کمال است.

 

او اضافه کرد: از پایبندی همگانی به اخلاق که اصلی مهم و اساسی و از ویژگی های ممتاز انسانی و اسلامی است، به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم.

 

دکتر شیخان با بیان این که ما در این انتخابات اصل تغییر را دنبال کردیم، گفت: بنده نه به دنبال صندلی مجلس و نه دنبال شغل و‌جایگاه بودم، بلکه غیرت و انگیزه خدمت ما را به صحنه کشاند‌.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن گفت: در این انتخابات یکصدا فریاد زدیم که سستی، رخوت، تبعیض و بی عدالتی را نمی پذیریم و با فساد مبارزه می کنیم و به این آرمان خود نیز عمل کردیم.

 

او خطاب به مردم رضوانشهر و پره‌سر تأکید کرد: پیروز میدان تلاش برای تغییر وضع موجود شما هستید و بدانید بذری که در دل این خاک کاشته‌اید ، روزی میوه خواهد داد که این وعده الهی هست.

 

دکتر شیخان به تهمت‌ها و تخریب‌ها اشاره و اظهار کرد: به رغم همه تهدید ها و تخریب ها، تاکید ما پایبندی به اصل اخلاق بود و به همین جهت ما خود را پیروز می دانیم.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن با بیان اینکه مردم رضوانشهر و پره سر در طول این ۲۵ روز حماسه ای ماندگار آفریدند؛ چرا که سابقه نداشت در این مدت کوتاه کاندیدایی تا این حد مورد اقبال مردم قرار بگیرد، افزود: اعتماد شما را قدر می دانم و این مدال درخشان را که به دست شما به من اهدا شد،   بالاترین نشان خدمت می‌دانم.

 

او به برنامه هفت محوری خود برای اعتلا و پیشرفت تالش بزرگ اشاره و ضمن تبریک مجدد به منتخب مردم تالش تاکید کرد که این برنامه هفت محوری توسعه می‌تواند در اختیار منتخب مردم تالش بزرگ قرار بگیرد و از ظرفیت آن برای رشد و‌ پیشرفت تالش استفاده شود.

دکتر شیخان افزود: همه ظرفیت های فردی، شخصی و حقوقی این فرزند کوچک با افتخار
در خدمت مردم عزیز تالش قرار خواهد گرفت و هر دستی را که برای عمران، آبادانی و پیشرفت منطقه تلاش کند؛ به گرمی می فشاریم و تا پای جان برای اعتلای تالش می کوشیم.

وی با تاکید بر این که تالش بزرگ یکپارچه و همدل  همچون یک خانواده است، گفت: ما در کنار هم زندگی کردیم؛ در سختی‌ها کنار هم بودیم و اجازه نمی دهیم آنهایی که طینت پاکی ندارند، این خانواده بزرگ را از یکپارچگی خارج کنند.

دکتر شیخان لباس زیبا و رنگارنگ محلی زنان تالش بزرگ را نماد اخلاق، وقار، نجابت و وحدت و لباس مردان تالشی را تداعی کننده اقتدار، غیرت و آزادگی توصیف و تصریح کرد: ما به پدران خود افتخار می کنیم و  به مادران خود می بالیم که فرهنگی چنین غنی و متعالی را برای ما به یادگار گذاشتند.

این فعال سیاسی به موقعیت ویژه و ممتاز رضوانشهر اشاره و تاکید کرد: رضوانشهر قطعه تاریخی و کهن تالش بزرگ و دارای ظرفیت های اقتصادی بالایی است که باید تلاش کنیم تا در آینده نزدیک به جایگاه سزاوار خود برسد.

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |