شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : نجات تالش نه با سلیقه فردی، بلکه با اراده جمعی در قالب «نهاد نمایندگی» ممکن می شود
نجات تالش نه با سلیقه فردی، بلکه با اراده جمعی در قالب «نهاد نمایندگی» ممکن می شود
دکتر شیخان در مراسم افتتاح « نهاد نمایندگی» تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن عنوان کرد:

نجات تالش نه با سلیقه فردی، بلکه با اراده جمعی در قالب «نهاد نمایندگی» ممکن می شود

دکتر شیخان در مراسم افتتاح « نهاد نمایندگی» تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن عنوان کرد:

نجات تالش نه با سلیقه فردی، بلکه با اراده جمعی در قالب «نهاد نمایندگی» ممکن می شود

دعوت از همه نامزدهای انتخابات برای عضویت در نهاد نمایندگی و مشارکت در پیشرفت تالش بزرگ

از مخالفانم هم می خواهم عضو نهاد نمایندگی شوند

از امروز همه با هم برای تالش بزرگ تصمیم می‌گیریم

نمایندگی تالش جمع سپاری می شود

اجازه ندهیم گروهی محدود و تنگ نظر بر سرنوشت منطقه حاکم شوند

از فردای انتخابات، تالش بزرگ نه یک نماینده که صدها نماینده دارد و ما با هم به مجلس می رویم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن گفت: بنا داریم از همه سلایق و ظرفیت ها برای پیشرفت و تعالی تالش استفاده کنیم.

دکتر محمد مجاور شیخان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن سه شنبه شب (هشتم اسفندماه) در مراسم افتتاح «نهاد نمایندگی» و در جمع خیل عظیم هواداران خود در تالش سخنان خود را با این بیت شعر که : ” درخت تو گر بار دانش بگیرد
به زیر آورد چرخ نیلوفری را”
آغاز و اظهار کرد: دانش و خرد جمعی می تواند تالش را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

وی افزود: دانش قدرتی را برای جامعه بشری به وجود آورده که می‌تواند آن را بر همه دنیا حاکم کند و ملتی به سعادت دست می یابند که پیوندی عمیق و وسیع با تولید علم بر پایه خرد جمعی و کار گروهی دارند.

دکتر شیخان می گوید ما معتقدیم تالش بزرگ را به کمک جوانان نخبه و تحصیل کرده می توانیم به بالندگی و رشد برسانیم و از این وضعیت بغرنج نجات دهیم. اگر می خواهیم تالش را به بام عزت و سربلندی برسانیم، باید همه با هم و با تکیه بر خرد جمعی برای سرنوشت تالش تصمیم گیری کنیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوان شهر، ماسال و شاندرمن با طرح این پرسش که چرا باید تالش از حضور نخبگان و میدان دادن به تحصیل کرده ها محروم باشد، افزود: مگر به مردم وعده نداده بودند که فرزندان این سرزمین را در عرصه های مختلف به میدان می آورند. پس سرانجام این وعده ها چه شد و به کجا انجامید؟

دکتر شیخان می‌گوید تنگ نظری و ظرفیت سوزی جامعه ما را از رشد و بالندگی باز می دارد؛ چرا که وجب به وجب خاک این منطقه ، زاد و بوم جوانان  دلسوز و نخبه ای که حاضرند همه هستی شان را برای تالش بزرگ به میدان بیاورند.

وی با اشاره به آیین افتتاحیه نهاد نمایندگی در این گردهمایی پرشور گفت: آیین افتتاحیه نهاد نمایندگی را در حضور شما جشن گرفتیم تا این پیام صریح را شفاف اعلام کنیم که از امروز بناست برای تالش بزرگ همه با هم تصمیم بگیریم و همه با هم تالش بزرگ را نمایندگی کنیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن اضافه کرد: اجازه نمی دهیم گروهی قلیل و معدود راه را بر سرمایه های مادی و معنوی ما ببندند و با نگرش محدود و بسته خود برای جوانان ما تصمیم بگیرند.

دکتر شیخان می گوید: فردی که دچار بیماری می شود برای درمان به طبیب مراجعه می کند؛ چرا که طبیب تحصیل کرده و حاذق ،راه علاج بیماری را می داند، عده ای بنا بود نقش طبیب را در جامعه ایفا کنند؛ اما چون دانش و تخصص نداشتند، تیغ جراحی را بر پیکر تالش فرود آوردند و به جای درمان آن را زخمی کردند.

وی ادامه داد: امروز مردم تالش متحد و یکدل گرد هم آمده و با هم یکصدا شده اند، تا از اراده و تخصص و کارآمدی یکدیگر برای نجات تالش استفاده کنند.

دکتر شیخان به توضیح بیشتر درباره نهاد نمایندگی پرداخت و تصریح کرد که نهاد نمایندگی تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن، یک نهاد جمع سپاری است و همه مردم تالش بزرگ می توانند در آن عضو شوند. در این سامانه کارگروه‌های تخصصی مختلف ایجاد خواهد شد و همه می توانند مطالبات جدی، پیشنهادات و راه‌کارهای برون رفت از مشکلات منطقه را ارائه کنند؛ بنابراین از همه مردم حتی آنهایی که با ما مخالف هستند، می خواهیم عضو نهاد نمایندگی تالش بزرگ شوند.

وی با اشاره به این که با کار و سلیقه فردی نمی توان پیشرفت و آبادانی تالش را رقم زد، افزود:نمایندگی کاری جمعی است و باید جمع سپاری شود

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن تأسیس «نهاد نمایندگی» را منشأ کار جمعی برای پیشرفت تالش بزرگ دانست و ادامه داد:نهاد نمایندگی، محلی برای ارائه گزارش اقدامات نماینده شما در مجلس و پیگیری مطالبات جمعی همه ما از دستگاه های حاکمیتی است .برای استفاده از نظرات و تجربه های نخبگان علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی تالش بزرگ، کمیته های تخصصی در هر یک از این

موضوعات تشکیل می شود و با حضور اعضای نهاد به تدوین برنامه می پردازد.

 

وی افزود : از دوازدهم اسفند، تالش نه یک نماینده که صدها نماینده دارد و «ما»با هم به مجلس می رویم

 

شیخان با بیان اینکه راه نجات تالش مشارکت حداکثری و بهره گیری از علم و دانش است، گفت: اجازه ندهیم  افراد تنگ نظر و فاقد تخصص برای تالش تصمیم فردی بگیرند.

 

دکتر شیخان از همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن خواست تا در کمیته ها و کارگروه های تخصصی نهاد نمایندگی عضو شوند؛ چرا که در این نهاد بناست از همه سلایق وظرفیت ها برای پیشرفت و ارتقای تالش استفاده شود.

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |