شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : چوکا با ۶۲۰ میلیارد سرمایه ثبتی ، ۷۵۰ میلیارد بدهی دارد
چوکا با ۶۲۰ میلیارد سرمایه ثبتی ، ۷۵۰ میلیارد بدهی دارد
زلزله دکتر شیخان در گردهمایی حماسی و بی نظیر مردم رضوانشهر: 

چوکا با ۶۲۰ میلیارد سرمایه ثبتی ، ۷۵۰ میلیارد بدهی دارد

زلزله دکتر شیخان در گردهمایی حماسی و بی نظیر مردم رضوانشهر:

 

چوکا با ۶۲۰ میلیارد سرمایه ثبتی ، ۷۵۰ میلیارد بدهی دارد

 

چوکا آنچنان ضعیف شده که برقش به دلیل بدهی قطع می شود

 

دست بانیان این وضع به اموال مردم آغشته است

 

رضوانشهر نیاز به مدیر وارداتی ندارد

 

 

عده ای به جای تجهیز بیمارستان در آن ستاد انتخاباتی می زنند

 

همه مدیران وارداتی را کنار خواهیم زد

 

مردم دیگر نماینده دائما خواب و غایب نمی خواهند

 

مردم آنهایی را که از سرمایه گذار درخواست های مشکوک دارند ، نمی خواهند

 

پونل باید به بخش ارتقا یابد

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن با تاکید بر اینکه رضوانشهر ما نیازی به مدیر وارداتی ندارد، تصریح کرد: رضوانشهر ما مملو از جوانان تحصیل کرده و با غیرت است و باید به دست مدیران لایق خود اداره شود. مدیران وارداتی عرضه داشتند جایی که بودند کار می کردند.

 

او خطاب به برخی نامزدهای انتخاباتی گقت: تلاشی که عده ای برای کسب مجدد قدرت دارند اگر برای خدمت به مردم به کار می گرفتند، مردم امروز با همه وجود آنها را می پذیرفتند.

 

دکتر شیخان در پایان گفت: تالش امروز نیاز به اراده ملی دارد و باید عمران و آبادانی به منطقه بیاوریم.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن گفت: نماینده ای که در مجلس یا غیبت دارد یا خواب است یا به دنبال امور شخصی است نمی تواند برای تالش کار کند.

 

دکتر محمد شیخان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن عصر چهارشنبه (نهم اسفندماه) در اجتماع حماسی و ماندگار مردم غیور رضوانشهر، اظهار داشت: به روح بلند امام راحل و پرچمداران با عزتی که استقلال، امنیت و استقلال کشور را مدیون همت سرو قامتانی چون آنان هستیم سلام و درود می فرستیم.

 

وی افزود: به پیشگاه مقام عظمای ولایت، امام همامی که کشتی انقلاب را در دریای پر تلاطم و مواج جهان امروز محافظت و راهبری فرمودند، سلام و درود میفرستیم و با شما میثاق می بندم که از راه روشن امام(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب پیروی خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه امروز رضوانشهر برای اقتدار، عظمت و استقلال، به پا خاسته است، گفت: مردم رضوانشهر امروز یکصدا فریاد می زنند که ما نماینده التماسی نمی‌خواهیم.

 

دکتر شیخان ادامه داد: مردم رضوانشهر قهرمان، امروز یکدل و یکصدا شده‌اند تا بقایای رخوت، سستی، ناکارآمدی و رانت خواری را از پیش چشم مردم کنار بزنند.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن از وضعیت بغرنج چوکای تالش انتقاد و تصریح کرد: سرمایه ثبتی چوکای عزیز ما ۶۲۰ میلیارد تومان است اما امروز ۷۵۶ میلیارد تومان بدهی دارد و در یکی دوسال گذشته بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان از سوی دولت به این کارخانه صنعتی کمک شده است در حالی که عده ای به دلیل رانت خواری و بی لیاقتی چوکا را در منجلاب بدهی غرق کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: ساعت ۲ امروز برق کارخانه شرکت چوکا به دلیل بدهی قطع شد. وقتی یک مجموعه صنعتی را برای رانت‌خواری، سیاسی می‌کنید؛ قطعا به این وضعیت اسفباردچار می شود.

 

دکتر شیخان گفت: آقایانی که دستان خود را در چوکا به اموال مردم آغشتند، امروز مردم تالش بزرگ یکصدا با هم فریاد می زنند که شما را نمی خواهند و باید کنار بروید.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن با بیان اینکه عده ای بیمارستان‌های ما را که باید به بیماران و مردم ما خدمات درمانی دهد به ستاد انتخاباتی تبدیل کرده‌اند، گفت: بیمارستان ما از کمبود تجهیزات در رنج است و مردم ما برای درمان به بیمارستان های های رشت و صومعه می‌روند؛ آن وقت شما از محل درمان و نجات جان مردم برای خود تریبون و محفل سیاسی می سازید؟ به مردم تالش بزرگ قول می دهم که بخش های مختلف درمانی بیمارستان های تالش بزرگ با حضور وزیر بهداشت ارتقا و به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

او در گردهمایی بی نظیر هواداران خود در رضوانشهر خطاب به مردم شریف و قهرمان پونل گفت: مردم شریف پونل! منطقه شما به لحاظ وسعت جغرافیایی و جمعیت قابلیت های ارتقا را دارد و حتما پونل را به بخش ارتقا خواهم داد.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن با بیان اینکه رضوانشهر عزیز ما در صنعت ریشه دارد، افزود: به جای اینکه زمین های شهرک صنعتی را در اختیار سرمایه گذار و تولید کننده قرار دهند، از آنان خواسته های مشکوک و ‌نامتعارف دارند و حال آن که ما قاطعانه با رانت خواری و ویژه خواری مبارزه خواهیم کرد.

دکتر شیخان تاکید کرد: نماینده ای که در مجلس یا غیبت دارد یا خواب است یا به دنبال امور شخصی است نمی تواند برای تالش کار کند.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن ادامه داد: اگر با مردم صادق بودید می‌گفتید که چرا سه دوره رد صلاحیت شدید! آقایی که نمی توانید خودتان سخن بگویید و حرف بزنید و فرد دیگری به جای شما حرف می زند اگر برای توسعه و پیشرفت تالش بزرگ غیرت ندارید کنار بروید ؛ زیرا تالش بیشه شیران است.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز با هم متحد شده ایم تا با تبعیض و انحصار مبارزه کنیم، گفت: مردم رضوانشهر قهرمان امروز به صحنه آمده‌اند تا جلوی تکرارهای بی حاصل را بگیرند. حضور عده ای برای تالش بزرگ فقط رخوت و سستی و ویژه خواری به دنبال داشته است. مردم با شما مخالف هستند و به زودی شما را کنار می زنند.

 

دکتر شیخان با تاکید بر اینکه من به خدمت گزاری و به نوکری شما افتخار می کنم، گفت: نوکری مردم تالش را با هیچ پست و جایگاهی عوض نخواهم کرد.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن با تاکید بر اینکه رضوانشهر نیازی به مدیر وارداتی ندارد، تصریح کرد: رضوانشهر مملو از جوانان تحصیلکرده و با غیرت است و باید به دست مدیران لایق خود اداره شود. مدیران وارداتی اگر عرضه داشتند، در همان جایی که بودند درست کار می کردند.

 

او خطاب به برخی نامزدهای انتخاباتی گفت: عده ای که برای کسب مجدد قدرت تلاش دارند، اگر تلاششان را برای خدمت به مردم به کار می گرفتند، مردم امروز با همه وجود آنها را می پذیرفتند.

 

دکتر شیخان در پایان گفت: تالش امروز نیاز به اراده ملی دارد و باید عمران و آبادانی به منطقه بیاوریم.

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |