شما اینجا هستید   |

تالش بزرگ در قله مشارکت کشور قرار گرفت
دکتر شیخان در مراسم قدردانی از حماسه ۱۱ اسفند مردم غیور تالش:

تالش بزرگ در قله مشارکت کشور قرار گرفت

دکتر شیخان در مراسم قدردانی از حماسه ۱۱ اسفند مردم غیور تالش:

 

تالش بزرگ در قله مشارکت کشور قرار گرفت/ تالشی ها دل مقام معظم رهبری را شاد کردند/ تالش در کمتر از چند سال باید به همه اهداف بلند خود برسد/ راه نجات تالش ، برنامه محوری و کارآمدی است /موج مطالبه گری مردم منطقه نباید خاموش شود

 

دکتر محمد شیخان، فعال سیاسی با بیان این که تالش بزرگ در انتخابات، در رأس مشارکت کشور بود، گفت: مشارکت باشکوه تالشی ها دل مقام معظم رهبری را شاد کرد.

 

به گزارش… دکتر محمد شیخان، فعال سیاسی در مراسم قدردانی و تشکر از حماسه ۱۱ اسفندماه مردم غیور تالش اظهار داشت: سلام و درود می فرستیم به روح بلند امام راحل؛ معمار کبیر انقلاب اسلامی که با دم مسیحایی خود، نظام شاهنشاهی را سرنگون کرد. سلام و درود می فرستیم به راست قامتان همیشه جاوید ایران اسلامی؛ پرچمداران عزت و غیرت که برای امنیت و آرامش ما جانفشانی کردند.

 

وی افزود: سلام و درود بیکران به ستاره های درخشان غیرت و ایستادگی تالش زمین؛ ‌۲۸۶ شهید والامقام که فرزندان سلحشور و با غیرت این خاک بودند. درود می فرستیم به محضر مقام معظم رهبری؛ امام همامی که کشتی انقلاب را همواره در دریای پرتلاطم جهان امروز ناخدایی کرده است. سلام و درود به غیرت تالش، سلام و درود به همت مردان و زنان بزرگوار تالشی و سلام و درود به غیور مردی ، آزادگی و دلاوری شما .

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن خطاب به حاضران گفت: پدران عزیزم، مادران بزرگوارم، برادران دوست داشتنی و خواهران نجیبم، امروز بعنوان فرزند کوچک تالش این افتخار را از آن شما می دانم که در کمتر از ۳۰ روز، حماسه ای بزرگ در این منطقه خلق کردید و در برابر تبعیض و بی عدالتی، فریاد عدالت شدید.

 

دکتر شیخان گفت: سلام و درود می فرستم به صدای روشن و رسای شما از کنج خانه، از مزرعه، از جنگل، از ییلاق و از کنار ساحل، از کارخانه، ، از دانشگاه و از مدرسه ؛ که همه و همه یک صدا شدیم تا فریاد تالش را جهانی کنیم.

 

وی که سخنانش با تشویق های مکرر مردم تالش همراه می شد، افزود: حماسه ای که شما در تالش بزرگ خلق کردید، دل مقام معظم رهبری را شاد کرد و با حرکتی جهادی، نام تالش بزرگ را در تاریخ ایران اسلامی بلند آوازه کردید.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن با تأکید بر این که تالش بزرگ در قله مشارکت کشور قرار داشت، تصریح کرد: چنان زیبا و پرشکوه پای صندوق های رای حاضر شدید که نه تنها دل مقام معظم رهبری را شاد کردید؛ که فریاد بلند عدالت برای مبارزه با فساد، رخوت ، سستی و ناکارآمدی بودید.

 

دکتر شیخان با تاکید بر اینکه مطمئنم شهدای این شهر برای شما درود فرستادند، افزود: فرزند کوچک شما امروز به خود می بالد و خود را با افتخار عضو کوچکی از خانواده بزرگ تالش می داند.

 

وی با بیان این که فرهنگ و تمدن این دیار یعنی غیرت، یعنی مردانگی، یعنی آزادگی و ایثار، تصریح کرد: این فرهنگ و تمدن را هیچ کس نمی تواند از بین ببرد. آنان که نگاه خاکسارانه و فروتنانه به این مردم نداشته باشند، در دل این خاک ریشه ندارند و از مردم نیستند؛ بلکه فرصت طلبانی هستند که میز ریاست را برای جاه طلبی خود می خواهند نه برای خدمت.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن تاکید کرد: خوشحالم که همین مردم آنها را از میزی که به خدمت اختصاص داشت، پایین کشیدند.

 

دکتر شیخان با بیان اینکه ما در طول دوره انتخابات دو‌ موضوع اساسی داشتیم، گفت: اولین موضوع، دعوت مردم به پای صندوق های رای بود ؛ فارغ از این که به چه کسی رأی خواهند داد؛ چرا که این پیام، پیامی کوبنده خطاب به دشمن بود و شما خالق این پیام و این حماسه بزرگ در مشارکت شدید.

 

وی موضوع دوم را درمان دردهای نهفته و زخم های کهنه این دیار دانست و افزود: بنده برای حل مشکلات منطقه هفت برنامه ارائه کردم که همه این برنامه ها نه تنها قابل اجرا بود؛ بلکه با توان ، تجربه و دانش عمیق تدوین شده بود.

 

این فعال سیاسی گفت: بدانید راه نجات و اعتلای تالش، برنامه محوری و کارآمدی است.

 

شیخان ضمن تبریک مجدد به منتخب تالش گفت: ایشان می تواند از برنامه های تدوین شده بنده برای اعتلای تالش استفاده کند. همه باید کمک کنیم تا فرصت و زمان از دست نرود و این گونه نشود که چهار سال دیگر در تالش کمربندی نداشته باشیم. سد شفا رود همچنان ساخته نشده باشد. بیمارستانها تجهیز نشده باشند. راههای روستایی ساخته نشود. مناطق نمونه گردشگری نداشته باشیم و‌ از اقتصاد دریا محور دور باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید فرصت ها را از دست داد، گفت: نگرانم که در آینده نیز حسرت بر دل فرزندان این خاک بماند و‌البته امیدواریم که تالش در کمتر از چند سال به همه اهداف بلند خود برسد تا دشمنان مأیوس و ‌نابود شوند.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن با بیان اینکه منطقه تالش به بلندای تاریخ ایران زمین صاحب فرهنگ و تمدن است، افزود: این فرهنگ و تمدن با پوست و خون ما عجیبن شده است. در ایام انتخابات من بعنوان فرزند کوچک شما آنچنان مورد لطف و محبت و مهربانی تان قرار گرفتم که گویی بیش از هزاران سال با تک تک خانواده های تالش بزرگ زیسته بودم.

 

دکتر شیخان به مهمان نوازی مردم این منطقه اشاره کرد و گفت: فرزند کوچک شما با اراده ای استوار و با شجاعت و اطمینان برای مبارزه با فساد و ناکارآمدی به میدان آمده بود.

 

وی با تاکید بر این که موج مطالبه گری مردم منطقه نباید خاموش شود، افزود: آنچه می تواند ما را همواره زنده و پویا نگاه دارد، مطالبه گری است؛ مطالبه گری برای حقوق مردم و نه منافع فردی.

 

این فعال سیاسی تصریح کرد: مردم اگر امروز فریاد می زنند که ما برای جوانان تحصیل کرده خود اشتغال می خواهیم، از حق مسلم خود سخن می گویند. اگر امروز دلگیرند که برای رفتن به ییلاقات خود باید از استان های دیگر تردد کنند، حق دارند و باید برای رفع مشکلات آنها برنامه ریزی کرد.

 

دکتر شیخان تاکید کرد: امیدوارم این مهجوری که در گذشته بر منطقه تالش سیطره افکنده و کم کاری و کوتاهی که اتفاق افتاده بود، در این فصل جبران شود.

 

وی افزود: از همه ظرفیت های فردی، شخصی و حقوقی خود برای اعتلای تالش بزرگ استفاده خواهم کرد و تا پای جان در کنار مردم عزیز این دیار می ایستم.

 

دکتر شیخان با بیان این که خادم مردم در دیگر مسئولیت ها و فرصت های خدمت هستم، افزود: نمایندگی نباید برای خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی هدف باشد؛ بلکه آنچه‌ هدف و مقدس است، خدمت به مردم در هر کار و‌ جایگاهی است.

 

دکتر شیخان با بیان این که آنچه می تواند تالش را آباد کند، اتحاد و همدلی و دست های به هم پیوسته ما مردمان است، افزود: اگر این اراده از دلهای شما سرچشمه بگیرد ، یقینا تالش به بام عزت و سربلندی خواهد رسید.

 

وی در پایان با قدردانی و تشکر از همه مردم و اعضای ستاد انتخاباتی اش گفت: ما در صحنه انتخابات بر یک اصل تاکید داشتیم و آن اخلاق بود . امروز هم که انتخابات تمام شده، به پیروز میدان تبریک می گوییم و از همه می خواهیم با وحدت و همدلی در کنار هم باشند.

 

دکتر شیخان افزود: در ایام تبلیغات انتخابات گفته بودم که هر چه به روز رای گیری نزدیک می شویم، هیجانات، التهابات و شور و نشاط در دل طرفداران رقبا بیشتر می شود و وظیفه ما رعایت اخلاق است. چرا که اخلاق، همواره پیروز میدان رقابت است.

 

دکتر شیخان تاکید کرد: ما از امروز هیچ کس را بعنوان رقیب نمی بینیم؛ بلکه همه با هم برادر ، خواهر و اعضای یک خانواده ایم و این فرهنگ اصیل تالشی است که باید نهادینه شود.

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |