شما اینجا هستید   |

تالش بزرگ را نمی توان خانوادگی اداره کرد
زلزله دکتر شیخان در گردهمایی حماسی و بی نظیر مردم هشتپر:

تالش بزرگ را نمی توان خانوادگی اداره کرد

زلزله دکتر شیخان در گردهمایی حماسی و بی نظیر مردم هشتپر:

 

تالش بزرگ را نمی توان خانوادگی اداره کرد

 

آنها که سالها تالش را خانوادگی اداره کردند ،جمعه از سوی مردم کنار زده می شوند

 

چطور توانستید بیمارستان های بدون امکانات تالش را ستاد انتخاباتی خود کنید؟

 

۱۶ سال نه برای شفارود ،سد، نه برای اسالم، پل و نه برای تالش کمربندی ساختید

 

۱۱ اسفند پایان ۱۶ سال دروغگویی است

 

زیان انباشته چوکا از سرمایه اش بیشتر شده است

 

به مردم توضیح دهید چرا سه دوره رد صلاحیت شدید!

 

مردم نماینده ای که برای اشتغال قوم و خویش خود دنبال وزیر بدود، نمی خواهند

 

در مجلس یا غیبت می کردید یا بی عرضگی

 

 

قلعه عقاب های تالش را با سیاسی کاری نابود کردید

 

۱۶ سال چشم در چشم اهالی تالش بزرگ دروغ گفتید

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن گفت: عده ای در طول این سالها فقط برای خویشاوندان و فامیل های خود اشتغال ایجاد کردند.

 

دکتر محمد شیخان، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن عصر چهارشنبه (نهم اسفندماه) در اجتماع حماسی و ماندگار مردم غیور هشتپر، اظهار داشت: به روح بلند امام راحل و پرچمداران با عزتی که امنیت و استقلال کشور را مدیون همت سرو قامتانی چون آنان هستیم، سلام و درود می فرستیم.

 

وی افزود: به محضر مقام عظمای ولایت، امام همامی که کشتی انقلاب را در دریای پر تلاطم و مواج جهان کنونی، محافظت و راهبری فرمودند، سلام و درود می فرستیم و تاکید داریم که پیرو راه روشن امام(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب هستیم.

 

دکتر شیخان با بیان اینکه به هویت، غیرت، فرهنگ، تمدن و زنان بلند همت و مردان غیور تالش سلام و درود می‌فرستیم، تصریح کرد:  امروز خون یکایک فرزندان تالش بزرگ به جوش آمده و آنان را به میدان کشانده تا سهل انگاری، ناتوانی و تکرار را کنار بزنند و وضع موجود را تغییر دهند.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن با تاکید بر اینکه تالش بزرگ با هیاهو، جنجال، قشون کشی، تهدید، تخریب و تطمیع ساخته نمی شود، گفت: تالش نیازمند دستان پر توان و سترگ مردانی است که دارای اندیشه بزرگ و همت بلند هستند.

 

دکتر شیخان تالش بزرگ و هشتپر را کانون غیرت و تاریخ توصیف کرد و مردم تالش بزرگ را مهمان دوست و مهمان نواز دانست و خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهیم عده ای تنگ نظر و منفعت طلب، تالش را بد نام کنند.

 

او در اجتماع حماسی و بی نظیر مردم هشتپر به تشریح برنامه هفت محوری خود پرداخت و گفت: با شخص رئیس جمهور و اعضای کابینه ارتباط نزدیک دارم به این که فرزند کوچک تالش هستم، افتخار می کنم.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن یکی از برنامه های خود برای تالش بزرگ را حل و فصل مسئله مالکیت زمین‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از ۷۵ درصد زمین های تالش در انحصار منابع ملی و طبیعی است و قول می دهم همه این ها از مسیر قانون به نفع مالکیت مردم تغییر دهیم.

 

وی با اشاره به طرح‌های هادی و تفصیلی برای حل مشکل مالکیت زمین ها در تالش بزرگ، افزود: با استفاده‌ از ظرفیت ماده ۴ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع می توان موضوع مالکیت زمین‌ها را حل و فصل کرد اما  افرادی که باید در مجلس از حق مردم تالش بزرگ دفاع می می کردند، یا در مجلس غایب بودند و یا عرضه نداشتند.

 

دکتر شیخان با اشاره به ایجاد اشتغالزایی با استفاده از گردشگری و صنعت توریسم، گفت: می توان در تالش ۱۵ دهکده گردشگری ایجاد کرد.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن ابراز تاسف کرد: باعث شرم و خجالت است که  نماینده مردم تالش در مجلس به دنبال وزیر می‌دود تا به جای حل مشکلات کلیدی و اساسی تالش بزرگ، یکی از اقوام خود را به عنوان رئیس اداره منصوب کند.

 

وی با بیان اینکه چرا با سرمایه تالش بازی می کنید، اظهار داشت: اگر بلد نیستید چگونه تالش را به توسعه و بالندگی برساند کنار بروید.

 

دکتر شیخان از وضعیت جاده.ها، راه‌های مواصلاتی، بین شهری، ییلاقی و روستایی نقطه به نقطه تالش اظهار تاسف و تاکید کرد که نه تنها راه‌های مواصلاتی و ترانزیتی را بهبود خواهد ببخشید بلکه راه های روستایی و ییلاقی را آسفالت خواهد کرد.

 

دکتر شیخان با اشاره به ظرفیت عظیم اقتصاد دریا محور برای توسعه و پیشرفت تالش بزرگ، گفت: بیش از ۱۰۰ کیلومتر ساحل داریم؛ اما نه در گردشگری نه در بخش پرورش ماهیان و مرجان های دریایی و نه در  بخش حمل و نقل موفق عمل نشد؛ در حالی که اقتصاد دریا محور به تنهایی می تواند تالش را به بام عزت و سربلندی برساند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن حمایت از کشاورزان، دامداران، زنبورداران و کیوی‌کاران را ضروری خواند و تاکید کرد که این چهار شغل شناسنامه تالش بزرگ هستند و دولت مکلف است به همه تولید کنندگان، یارانه هدفمند، وام بدون بهره و مساعده کشت بدهد؛ اما آقایان در تمام این سالها در خواب غفلت بودند.

او بر حمایت از ورزش و فرهنگ و تمدن ریشه دار تالش و توسعه بهداشت و درمان منطقه تاکید کرد و افزود: بیمارستان های ما امکانات اولیه ندارند؛ آن وقت برخی بیمارستان های ما را ستاد انتخاباتی خود کرده اند.

دکتر شیخان افزود: آنهایی که امروز اعلام کردند ۳۲ سال با شما رفاقت داریم، دروغ گفتند چون ۱۶ سال مسئولیت داشتند اما نه برای تالش کمربندی ساختند، نه برای اسالم پل ساختند و نه برای شفارود سد زدند. و نه برای جوان ها شغل ایجاد کردند، فقط دروغ گفتند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رصوانشهر، ماسال و شاندرمن ادامه داد: اگر با مردم صادق بودید می‌گفتید که چرا سه دوره رد صلاحیت شدید! آقایی که نمی توانی درست سخن بگویی و حرف بزنی و فرد دیگری به جای شما حرف می زند اگر برای توسعه و پیشرفت تالش بزرگ غیرت ندارید کنار بروید؛ چرا که تالش بیشه شیران است.

دکتر شیخان با بیان اینکه کسی حق ندارد بر اساس جهل و نادانی تالش را محروم نگه دارد ، گفت: می گویند ما صنعت را رونق دادیم و اشتغال ایجاد کردیم. شما برای مردم هیچ کاری نکردید بلکه برای خویشاوندان و فامیل های خود شغل درست کردید.

وی با اشاره به وضعیت اسفناک و در آستانه تعطیلی چوکای تالش گفت: زیان انباشته چوکای تالش از سرمایه اش بیشتر شده است.

دکتر شیخان از وضعیت تاسف بار تیم فوتبال چوکای تالش انتقاد و تصریح کرد: تیم فوتبال چوکای تالش را که به  قلعه عقاب ها معروف است ، با سیاسی کاری از بین بردند. در یک دوره داماد خود را مربی و سپس مدیر عامل تیم فوتبال چوکا کردند و این تیم را به این وضع اسفبار کشاندند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن تاکید کرد: روشن و شفاف می‌گوییم: تالش بزرگ را نمی‌توان خانوادگی اداره کرد و مردم به زودی آنهایی با این نگرش در تالش هستند را کنار خواهند زد.

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |