شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : مردم تالش بزرگ با حماسه آفرینی خود قلب رهبر انقلاب را شادکردند
مردم تالش بزرگ با حماسه آفرینی خود قلب رهبر انقلاب را شادکردند
دکتر شیخان در مراسم تقدیر و تشکر از حماسه ۱۱ اسفندماه مردم غیور ، ماسال و شاندرمن:

مردم تالش بزرگ با حماسه آفرینی خود قلب رهبر انقلاب را شادکردند

دکتر شیخان در مراسم تقدیر و تشکر از حماسه ۱۱ اسفندماه مردم غیور ، ماسال و شاندرمن:

 

مردم تالش بزرگ با حماسه آفرینی خود قلب رهبر انقلاب را شادکردند

 

رقابت ها تمام شده و فصل مودت و وحدت فرا رسیده است

 

نوکری مردم تالش بزرگ را با هیچ جایگاهی عوض نمی کنم

 

فریاد مطالبات شما این بار از صندوق های رأی شنیده شد

 

خادمی مردم منطقه را رها نمی کنم

 

دکتر محمد شیخان، فعال سیاسی با اشاره به مشارکت باشکوه مردم تالش بزرگ در انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: از این که قلب مقام معظم رهبری را شاد کردید، از شما سپاسگزارم.

 

دکتر محمد شیخان فعال سیاسی و نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن عصر دوشنبه ۱۴ اسفندماه در مراسم تقدیر و تشکر از حماسه ۱۱ اسفندماه مردم غیور تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن که در شهر ماسال برگزار شد،اظهار داشت: این گردهمایی برای تشکر و قدردانی این حقیر از حضور و مشارکت فعال و موثر مردم در صحنه انتخابات ۱۱ اسفندماه است.

 

وی با بیان این که مشارکت مردم تالش بزرگ در انتخابات جزو بالاترین نصاب های مشارکت در بین شهرهای کشور بود، افزود: مردم انقلابی و غیور تالش بزرگ صحنه ای را خلق کردند که موجب سرور و شادی قلب نازنین مقام‌معظم رهبری شد و از این بابت به عنوان فرزندی کوچک به شما افتخار می کنم.

 

دکتر شیخان با تاکید بر این که تالش بزرگ خانواده ای یکپارچه و دارای فرهنگی عمیق و ریشه دار است، افزود: انتخابات تمام شده ، رقابت ها پایان یافته و فصل مودت، یکپارچگی و وحدت فرا رسیده است. اگر بتوانیم این فضا را در جامعه گسترش دهیم؛ مردم پیروز میدان خواهند بود چرا که مردم برای اخلاق به صحنه آمدند و همچنان باید پرچم اخلاق را در اهتزاز نگاه داشت.

 

وی تصریح کرد: صدای بلند شما در جای جای تالش بزرگ طنین انداز شد و مطالباتی که در این دوره از انتخابات داشتید گاه بغض خاموش یک جوان، گاه صدای خسته یک مادر در کنج خانه و یا زمزمه پدری خمیده قامت بود که از صندوق های رأی شنیده شد.

 

دکتر شیخان با بیان اینکه شما مردم تالش بزرگ ،اشتغال جوانان را فریاد زدید، گفت: من همچنان با افتخار اعلام می کنم که برای اشتغال جوانان تلاش خواهیم کرد.

 

او ادامه داد: مردم تالش بزرگ! شما فریاد رسا و گویای انزجار از تبعیض و بی عدالتی بودید؛ بی عدالتی و تبعیضی که بنیان آن در سالهای گذشته در منطقه ما شکل گرفته بود و چه زیبا بود که یکصدا فریاد عدالت شدید و تالش بزرگ با شما همنوا شد.

 

دکتر شیخان بار دیگر  به تعطیلی و خاموشی کارخانجات صنعتی در تالش بزرگ اشاره و اظهار کرد: صدای شما زنگ هشداری برای جلوگیری از خاموشی صنعت منطقه تالش بزرگ به دلیل رخوت و سستی بود و بدانید بذری که در دل این خاک کاشتید، سرانجام میوه خواهد داد.

 

این فعال سیاسی تاکید کرد: شما مردم تالش بزرگ فریادی شدید تا همه بدانند زمین این منطقه و مالکیت آن از آن مردم است و کسی حق ندارد از سر جهل و نادانی و عدم تسلط بر قانون حقوق مردم را تضییع کند.

 

او افزود: فریادهای شما موجی برای احقاق حقوق مردم شد و من به شما بزرگوارانی که در کمتر از ۳۰ روز حماسه آفریدید ، افتخار می کنم ؛ چرا که این حماسه عظیم چون برگ زرینی در کارنامه تالش بزرگ به یادگار خواهد ماند.

 

دکتر شیخان خطاب به مردم غیور ماسال گفت: با افتخار اعلام می کنم من محمد شیخان، فرزند کوچک این خاک هستم و با استفاده از همه ظرفیت های فردی و حقوقی خود برای اعتلای هر سه شهرستان با افتخار کمر همت خواهم بست.

 

این فعال سیاسی تاکید کرد: من نه برای صندلی مجلس به میدان آمده بودم و نه برای تصدی پست و مقام؛ بلکه به احترام پدران و مادرانی آمده بودم که آنها را همه وجود خود می دانم و امروز از صمیم جان اعلام‌می کنم هر جا و در هر مسئولیتی که باشم، نوکری مردم تالش را بالاترین افتخار خود می دانم.

 

او یادآور شد: وقتی بسیاری از اقشار مردم مرا را به حضور در انتخابات فرا می خواندند، مادرم که از این پیغام ها و دعوت ها اطلاع یافته بود، به من گفت صحنه سیاست، صحنه عجیبی است، پدرت از دنیا رفته و برادری هم نداری و من از این حضور نگرانم؛ به ایشان پاسخ دادم که مردم ماسال و تالش آن قدر غیرت و‌ محبت دارند که پای فرزند کوچک خود می‌ایستند. امروز به شما می بالم ، خود را مدیون شما می دانم و دستاورد حماسه ای را که شما مردم ماسال آفریدید، از هر جایگاهی برتر و فراتر می دانم.

 

این فعال سیاسی تاکید کرد باید کمک کنیم تا برای همیشه رفتارهای ناپسندی چون خشم ، کینه، انتقام و لجاجت که هیچ نشانی در فرهنگ دیرین و غنی ما ندارد، در این سرزمین عزیز خاتمه یابد.

دکتر شیخان معتقد است مردم تالش بزرگ با حضور باشکوه و پرشور خود در ۱۱ اسفندماه گفتمان ‌تازه ای را باز تولید کردند که مبتنی بر اجرای درست عدالت و دوری از تبعیض و ویژه خواری است؛ چرا که تالش بزرگ هم باید همچون سایر نقاط کشور توسعه یابد و اگر بنا است آینده را بسازیم، باید در کنار هم باشیم و فرصت ها را از دست ندهیم.

 

دکتر شیخان تاکید دارد فرصت سوزی دیگر جایز نیست؛ تاکی باید تالش بزرگ وجه المصالحه قدرت طلبی ها و ویژه خواری ها قرار بگیرد؛ ما برای آینده تالش بزرگ به میدان آمده ایم و با همین نیت، دست هر عزیزی را که یک قدم برای عمران، آبادانی و توسعه این منطقه بردارد، به گرمی می فشاریم و با افتخار به او کمک می کنیم.

 

 

این فعال سیاسی بار دیگر به یاسر اسلام دوست ،منتخب مردم تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن تبریک‌ گفت و تاکید کرد که این منتخب مردم می تواند از برنامه ۷ ماده ای ایشان برای توسعه و آبادانی تالش استفاده کند.

 

دکتر شیخان در پایان گفت: بنده به عنوان فرزند کوچک شما با افتخار می گویم که در دل این خاک ریشه دارم ، به این خاک کهن افتخار می کنم و از این که عضوی کوچک از خانواده بزرگ شما هستم، به خود می بالم.

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |