شما اینجا هستید   |

برخی ها منافع مردم را به یک شکلات فروختند 
دکتر شیخان در گردهمایی پرشور مردم پره سر: 

برخی ها منافع مردم را به یک شکلات فروختند 

دکتر شیخان در گردهمایی پرشور مردم پره سر:

 

برخی ها منافع مردم را به یک شکلات فروختند

 

در موضوع مالکیت زمین ها به جای استفاده از ظرفیت قانونی به مردم آدرس غلط دادند

 

مردم اجازه نمی دهند عده ای چوب تاراج به کارخانجات صنعتی تالش بزرگ بزنند

 

تیم فوتبال چوکای تالش را به دلیل سیاسی کاری به قعر جدول بردند

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن با بیان اینکه مردم اجازه نمی دهند عده ای چوب تاراج به کارخانجات صنعتی تالش بزرگ بزنند، گفت: حقوق کارگر مظلوم چوکا را نمی دهند و او را مجبور به کار غیر دلخواه اش وا می دارند!

 

 

به گزارش …، دکتر محمد شیخان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن دوشنبه شب (هفتم اسفند) در گردهمایی پرشور مردم پره سر، اظهار داشت: آینده تالش ما را امروز دور هم جمع کرده چرا که عده ای متاسفانه به دلیل ضعف و ناتوانی خود تالش را از توسعه و پیشرفت محروم کردند.

 

وی با بیان اینکه تاریخ تالش سراسر شور، غرور و افتخار همراه با تمدنی بی نظیر است، گفت: فرهنگ و سنن و آداب مردم تالش بزرگ امروز زبانزد عام و خاص است و تمدن و فرهنگ تالشی در زیبایی های لباس مردان و زنان خود همچون رنگین کمانی زیبا می درخشد.

 

دکتر شیخان ابراز تاسف کرد: امروز اگر تابش بزرگ در امر توسعه و پیشرفت درجا زده و عقبگرد داشته به دلیل این بوده که امور را به افرادی سپردیم که ظرفیت های تالش را باور ندارند.

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن ادامه داد: آنها به دلیل کوتاهی قد خود، قامت بلند همت و غیرت مردان و زنان ما را ندیدند.

 

او همچنین به پتانسیل های بالقوه منطقه پره سر اشاره و تصریح کرد: پره سر زیبا ظرفیت های اقلیمی خوبی در دل خود دارد؛ پره سر مملو از جوانان تحصیل کرده، نخبه و دانشگاهی است که می‌توانند در سطح ملی و استانی افتخار باشند اما هرگاه یک جوان توانمند در این منطقه قد علم کرد عده ای از روی جهل، حسادت و بخل خواستند او را از فعالیت اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و مدیریتی محروم کنند.

 

دکتر شیخان می گوید: نماینده در مجلس سوگند یاد می کند تا حافظ حقوق همه مردم باشد اما متأسفانه وقتی وارد حوزه انتخابیه خود می شود به دنبال انتقام حذف و برخورد است و این تفکر نمی تواند تالش را در مسیر توسعه قرار دهد.

 

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن معتقد است که بسیاری از دردهای قدیمی و کهنه تالش بزرگ راهکار قانونی دارد.

 

او در همین باره به مسئله مالکیت های زمین در منطقه تالش بزرگ اشاره و تصریح کرد: در موضوع مالکیت زمین از ظرفیت های قانونی استفاده نکردند و به کشاورزان، دامپروران و … آدرس غلط دادند.

 

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن با بیان اینکه هر روز بنگاه‌های اقتصادی موجود در تالش بزرگ در یک باتلاقی به اسم زیان انباشته غرق می شوند و نمی توانند حقوق پرسنل خود را بدهند، به وضعیت فعلی کارخانه چوکای تالش اشاره کرد.

 

دکتر شیخان ابراز تاسف کرد: بنگاه اقتصادی مثل چوکا نمی تواند حقوق پرسنل خود را بدهند بعد عده ای به زور کارگران و زحمتکشان بنگاه اقتصادی را به همراه خود به میدان انتخابات آورده و به یک کارگر زحمتکش زور می گویند .

 

او می‌گوید: در گذشته کارخانجات شفارود و چوکا مکمل هم بودند با تکه پاره کردن این بنگاه های اقتصادی دنبال تعطیلی و فروش آن هستند اما ما به کمک مردم اجازه نمی دهیم شرکت های اقتصادی و صنعتی ما را بفروشند و یا ورشکسته کنند.

 

دکتر شیخان خطاب به رانت خواران و سودجویان گفت: مردم آگاه شده‌اند و اجازه نمی‌دهند سرمایه آنان به تاراج برود. آقایان هر کدام در شهرک چوکا یک ویلا گرفتند و آنجا را تبدیل به محفل شب نشینی‌های خود کردند.

 

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن خطاب به عده ای گفت: دروغ، رانت‌خواری، انحصارطلبی و قدرت‌طلبی کافیست. مردم امروز با انحصار و تکرار مبارزه خواهند کرد. این تکرار نه تنها هیچ حاصلی برای مردم تالش بزرگ نداشته است بلکه برگ بی ثمری در گذشته است و مردم می خواهند این بی ثمری را کنار بزنند.

 

او می گوید برخی از آقایان منافع مردم را به یک شکلات می فروشند؛ مگر می شود جماعتی این همه سال در این منطقه حضور داشته‌ باشند و دردهای کهنه و ریشه ای مردم تالش بزرگ را درمان نکنند.

دکتر شیخان خطاب به این افراد گفت: مگر ۴ سال پیش به مردم وعده نداده بودید که آنقدر کار می کنیم که برای دور بعد نیاز به تبلیغات و ستاد انتخاباتی نداشته باشیم، پس چه شد؟ چرا امروز به دنبال تطمیع، قشون کشی و تخریب هستید؟ مردم تالش امروز بیدار شدند و اجازه نخواهند داد عده ای دوباره با شعارهای دروغین و فریبنده آینده آنان را خراب کنند.

 

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن افزود: تالش بزرگ به لحاظ وسعت جغرافیایی و جمعیت ما در استان اول اما در قعر جدول اعتبارات قرار دارد چون آن فردی که باید از حقوق آنان دفاع می کرد فاقد دانش لازم است.

 

وی از وضعیت امروز تیم فوتبال چوکای تالش انتقاد و تاکید کرد: مردم بی جهت به تیم فوتبال چوکای تالش لقب قلعه عقاب ها را ندادند اما امروز عده ای به دلیل سیاسی کاری این تیم باسابقه و توانمند را به قعر جدول کشاندند. حتی قادر نبودند که یک بازی را در زمین خودمان برگزار کنند.

 

دکتر شیخان ضمن انتقاد از سیاسی کاری عده ای در همه حوزه های فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، بهداشت و درمان در تالش بزرگ گفت: در نقطه به نقطه تالش بزرگ می توان دهکده های نمونه گردشگری ایجاد و سرمایه گزاران بومی و خارجی را برای حضور در منطقه ترغیب کرد و اشتغال آفرینی کرد اما عده ای فقط زمان سوزی کردند.

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |