شما اینجا هستید   |

لیسار بزرگترین منطقه گردشگری خواهد شد 
دکتر شیخان در گردهمایی باشکوه و بی نظیر مردم لیسار: 

لیسار بزرگترین منطقه گردشگری خواهد شد 

دکتر شیخان در گردهمایی باشکوه و بی نظیر مردم لیسار:

 

لیسار بزرگترین منطقه گردشگری خواهد شد

پیگیری مجدانه پروانه چرای دامداران که از سال ۶۰ تمدید نشده

لیسار با علم و دانش پیوند عمیق و ناگسستنی دارد

ضرورت راه‌اندازی اداره آموزش و پرورش در لیسار

جاده ییلاقی لیسار به سوباتان راه اندازی خواهد شد

قلعه صلصال نشان از تمدن دیرینه تالش بزرگ

 

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن با بیان اینکه قلعه صلصال نشان از تمدن دیرینه تالش بزرگ دارد، گفت: لیسار بزرگترین منطقه گردشگری خواهد شد.

دکتر محمد مجاور شیخان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن عصر امروز (دوشنبه هفتم اسفند) در میتینگ انتخاباتی بی نظیر و پرشور هواداران خود در لیسار ضمن یاد و خاطره امام و شهدای عظیم الشان دفاع مقدس و حرم اظهار داشت:  بر شهدا همان راست قامتان امنیت و آرامش ملت ایران و مقام معظم رهبری که انقلاب با عظمت ملت ایران را در دریای پر طوفان مراقبت و به سمت تعالی راهبری و هدایت می کنند، سلام و درود می فرستیم.

وی که در جمع هواداران خود در لیسار سخنرانی می‌کرد، این شهر تاریخی را قطعه ای تاریخی از تالش بزرگ خواند و گفت: مردم لیسار قهرمان امروز در این هوای سرد و یخبندان به میدان آمده اند تا توسعه، آبادانی پیشرفت و اشتغال را برای جوانان تالش بزرگ رقم بزنند.

دکتر شیخان با اشاره به تاسیس اولین مدرسه تالش بزرگ در خطبه سرا تاکید کرد که مردمان دیار لیسار و خطبه سرا در طول تاریخ نشان دادند که این دیار با علم و دانش پیوند عمیق و ناگسستنی دارد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن خطاب به فرهنگیان و علم دوستان منطقه لیسار وعده داد که اداره آموزش و پرورش در این محل به زودی تاسیس خواهد شد.

وی ضمن کریه و زشت خواندن چهره فقر و محرومیت گفت: فقر و محرومیت افتخار نیست؛ تبعیض مردم تالش بزرگ را غصه دار کرده است و همه ما امروز برای اجرا و پیاده سازی عدالت تلاش خواهیم کرد و به مبارزه با بی عدالتی آمده ایم.

دکتر شیخان در این گردهمایی باشکوه و چشمگیر مردم لیسار به ییلاقات بی نظیر سوباتان اشاره و تصریح کرد: سوباتان یک نگین درخشان گردشگری و افتخاری بزرگ برای ایران، تالش و لیسار است و به شما وعده می دهم جاده ییلاقی لیسار به سوباتان توسط این خادم شما راه اندازی خواهد شد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن اضافه کرد: اگر ما ظرفیت اقلیمی و گردشکری خود را برای دولتمردان بدرستی به تصویر بکشیم بدون شک رئیس جمهور مردمی شخصا برای عمران و آبادانی به منطقه تالش بزرگ خواهد آمد.

وی معتقد است که عقب ماندگی های آن روز تالش بزرگ به دلیل بر روی کار آمدن افرادی است که فاقد توان و کارآمدی لازم جهت توسعه و آبادانی تالش بوده است اما با کمک مردم این عقب ماندگی ها جبران خواهد شد.

دکتر شیخان با بیان اینکه لیسار بزرگترین منطقه گردشگری خواهد شد، گفت:  قلعه صلصال لیسار نشان از تمدن دیرینه تالش بزرگ دارد و ما باید از ظرفیت گردشگری خود برای توسعه، عمران و آبادانی تالش بزرگ استفاده کنیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن ضمن انتقاد از حق تضیع شده مردم تالش بزرگ در مالکیت زمین ها و مراتع خود، اظهار داشت:

هیچکس حق ندارد مردم را از ظرفیت ها و منابعی که خداوند متعال در اختیار آنان قرار داده محروم کند و ما این حقوق را ظرف ۶ ماه استیفا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مالکیت زمین‌های تالش بزرگ متناسب با رشد جمعیت در مسیر توسعه شهری و روستا نبوده است، افزود: بیش از ۸۰ درصد از زمین های ما در تصرف منابع ملی و طبیعی است درحالی که با طرح هادی و تفصیلی می توان مالکیت زمین را به نفع مردم تغییر داد.

دکتر شیخان تاکید کرد: توسعه شهری و توسعه روستایی برای اصالت دادن به مالکیت روستائیان، عشایر و شهروندان ما اتفاق خواهد افتاد.

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن به قاچاق شن و ماسه و برداشت بی رویه آن در برخی نقاط تالش بزرگ توسط سودجویان و رانت خواران اشاره و تاکید کرد: به عنوان فرزند کوچک شما با مافیای شن و ماسه مبارزه خواهم کرد.

وی بر این باور است که ماهیت انقلاب اسلامی مبارزه با مفسدان و رانت خواران اقتصادی است و اجازه نخواهیم داد عده ای سرمایه مردم را به تاراج برده و برای خود و اطرافیانشان منافع اقتصادی به وجود بیاورند. این جزو حقوق مردم است و ما با آن مبارزه خواهیم کرد.

دکتر شیخان ضمن تاکید بر اینکه معتقد به ارتباط عمیق، مستقیم و بی واسطه با مردم هستم به مردم قهرمان و غیرتمند لیسار وعده داد تا در صورت پیروزی، دفتر نمایندگی خود را در لیسار استقرار دهد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن از ضرورت استقرار ادارات به ویژه ادارات خدماتی در لیسار سخن گفت و تاکید کرد که همه باید برای خدمت رسانی به مردم تالش بزرگ به خط شوند.

وی از رفتارهای سلیقه ای در برخورد با حقوق کشاورزان و دامپروران تالشی انتقاد و خاطرنشان کرد:  آنهایی که پروانه چرای دامداران ما را بعد از دهه ۶۰ تاکنون تمدید نکردند با تولید داخل مخالف هستند و ما در مجلس این مهم را به طور جد دنبال خواهیم کرد.

دکتر شیخان خطاب به برخی رقبای انتخاباتی گفت: اگر شما یک جو غیرت داشتید ار تولید کننده تالشی حمایت می کردید‌ چرا که  مجلس باید از حقوق کشاورزان و دامداران دفاع کند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن گفت: یکی از نیازهای اساسی ما در بحث بهداشت و درمان استقرار اورژانس و ایجاد یک کلینیک تخصصی در لیسار است که این دو مهم حتما با حضور وزیر بهداشت راه اندازی خواهد شد.

مردم لیسار استقبال باشکوهی از دکتر شیخان به عمل آورده و با دیدن وی یکصدا فریاد می زدند صل علی محمد ، شیخان به میدان آمد

شیر شیران آمده، شیخان به میدان آمده

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |