شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : مردم به این نتیجه رسیده اند که بدون عده ای مسائل منطقه بهتر حل می شد
مردم به این نتیجه رسیده اند که بدون عده ای مسائل منطقه بهتر حل می شد
شیخان در جمع پرشور مردم روستای قران شاندرمن: 

مردم به این نتیجه رسیده اند که بدون عده ای مسائل منطقه بهتر حل می شد

مردم به این نتیجه رسیده اند که بدون عده ای مسائل منطقه بهتر حل می شد/ چرا آگاهی مردم این قدر نگرانتان کرده است؟/ انتخابات عرصه کارنامه خوانی است، نه دشنام و قشون کشی / حق ندارید با مردمی که به شما رأی نمی دهند، خصومت بورزید/ تالش با اهمال از قطار پیشرفت جا مانده / خودروهای مردم از راه های بی کیفیت آسیب دیده اند / تالش می توانست و می تواند پایتخت گردشگری ایران باشد/ با ارائه طرحی دقیق به مجلس، مردم مالک زمین هایشان می شوند/ مردم پای شما ایستادند، اما شما آنها را محرومتر کردید/ به مردم گزارش دهید که سهم تالش از احداث کارخانه چرا صفر است/ به جای تأسیس کارخانه در تالش، دو کارخانه موجود را هم تا مرز تعطیلی پیش بردند

 

دکتر محمدشیخان، فعال سیاسی خطاب به برخی مسوولان منطقه تالش گفت: مردم امروز به این نتیجه رسیده اند که اگر عده ای نبودید، مسائل بهتر و سریعتر مسیر و مجرای حل خود را می یافت ؛ مردمی که با همه وجود پای شما ایستادند، امروز از ابتدایی ترین امکانات مثل آسفالت ، بهسازی راه های مواصلاتی، آب، برق،  گاز و‌ پوشش مخابراتی محرومند.

 

 

به گزارش …، دکتر محمد مجاور شیخان بامداد امروز  پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه در جمع پرشور مردم روستای قران شاندرمن اظهار داشت: همه باید مردم غیور تالش بزرگ را برای حضور در پای صندوق های رای تشویق کنیم. عده ای علاقه ای به حضور شما ندارند؛ چون می خواهند با طرفداران اندک خود نتایج را به نفع خود رقم بزنند اما امروز مردم تالش بزرگ برای آینده ای بهتر، همدل و همراه شده اند.

 

وی با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در نقاط مختلف کشور، تصریح کرد: تالش بزرگ به دلیل اهمال عده ای از قطار پیشرفت جا مانده است ؛ در حالی که می توانست و می تواند پایتخت گردشگری ایران باشد.

 

شیخان از راه‌های بی کیفیت و خاکی روستایی و ییلاقی انتقاد و تاکید کرد: دل هر بیننده ای از این همه محرومیت به درد می آید. مردم می گویند به دلیل بی کیفیتی راه ها ، وسایل نقلیه ما آسیب می بیند و باز عده‌ای گلایه مردم را نمی شنوند.

 

این فعال سیاسی بر این باور است که مشکلات راه های مواصلاتی روستایی و ییلاقی در جای جای تالش بزرگ با طرحی درست و علمی همراه با دفاع مجدانه و غیرتمندانه در مجلس حل شدنی است.

 

وی درباره زمین ها و لزوم مالکیت مردم بر آن گفت: به دلیل عدم شناخت از قانون در منطقه ما تنش ایجاد کرده اند در حالی که مردم سرافراز تالش بزرگ در دل این خاک ریشه ۵ هزار ساله دارند ، شناسنامه این اقلیمند و ما باید با استفاده درست از ظرفیت های قانونی، مالکیت مردم را بر زمین هایشان را به اثبات برسانیم.

 

شیخان به راه اندازی کارخانه های متعدد در اقصی نقاط کشور اشاره و تاکید کرد: به مردم گزارش بدهید که سهم تالش بزرگ از راه اندازی کارخانه و واحد های صنعتی چرا تقریبا هیچ بوده است.

 

وی با بیان اینکه تعداد پتروشیمی های کشور قبل از انقلاب هفت عدد بوده و پس از آن به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به ۷۵ پتروشیمی افزایش یافته است، تصریح کرد: شما که مدعی خدمت به مردم هستید؛ بگوئید چند کارخانه در منطقه تالش بزرگ تاسیس کردید. به مردم بگوئید چرا ۲ کارخانه ای را هم که فعال بوده اند، در آستانه تعطیلی قرار داده اید.

 

این فعال سیاسی تاکید کرد: ما می توانیم صنایع پایین دستی هدفمندی را که متناسب با زیست بوم منطقه باشد، در تالش تأسیس و فعال کنیم.

 

وی با بیان اینکه آرمان ما عدالت است، تصریح کرد: چرا نماینده ای که ادعای رفع دغدغه مردم منطقه ما را دارد، برای حل مشکلات کشاورزان تا به حال یک طرح روی میز رئیس مجلس نگذاشته تا از حقوق قانونی کشاورز دفاع کند. شعار و‌ هیاهو که دردی از مردم درمان نمی کند.

 

این فعال سیاسی با اشاره به مشکل شالی کاران تالشی گقت: مردم امروز به این نتیجه رسیده اند که اگر عده ای نبودند، مسائل بهتر و سریعتر مسیر و مجرای حل خود را می یافت ؛ مردمی که با همه وجود پای شما ایستادند، چرا باید امروز از ابتدایی ترین امکانات مثل آسفالت ، بهسازی راه های مواصلاتی، آب، برق، گاز و‌ پوشش مخابراتی در این منطقه دچار مشکل و بعضا محرومیت باشند.

شیخان ادامه داد: نگاهی به چهره نورانی جوانان و تحصیل کرده های منطقه بیندازید. آیا از این میزان بیکاری و‌ اتلاف استعدادهای آنان شرمنده نمی شوید؟ به مردم بگوئید که برای جوانان آن چه کرده اید؟

 

وی با طرح این پرسش که آیا شما دلتان برای مردم می سوزد یا توجه شما به اعضای خانواده خود بوده است، خاطرنشان کرد: اگر مردم به وضع موجود رای ندهند، حق ندارید از هم اکنون با تبعیض و خصومت با انها رفتار کنید. این خودخواهی مطلق است و مردم حق انتخاب دارند.

شیخان اضافه کرد: چرا آگاهی مردم، عده ای را نگران و ‌ناراحت کرده است؟ فکر نمی کنم مردم به شما فرصت کافی نداده باشند. شما کارنامه خود را تشریح کنید.میدان انتخابات ، عرصه دشنام گویی و قشون کشی نیست.

 

اهالی روستای قران شارندرمن با سر دادن شعارهایی از دکتر محمدمجاور شیخان استقبالی باشکوه به عمل آوردند.

 

برخی از شعارهای مطرح شده به شرح زیر است؛

 

 

 

عزیز تالش کیه؟ شیخانه شیخانه

 

وکیل تالش کیه؟ شیخانه شیخانه

 

صلی علی محمد دکتر ما خوش آمد

 

شیر شیران آمده شیخان به میدان

آمده

صدای تالش کیه؟ شیخانه شیخانه

 

یار ضعیفان کیه؟ شیخانه شیخانه

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |