شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : زنان تالش باید در عرصه سیاست،  اقتصاد ‌و کارآفرینی حضوری فعال داشته باشند
زنان تالش باید در عرصه سیاست،  اقتصاد ‌و کارآفرینی حضوری فعال داشته باشند
دکتر شیخان در جمع بانوان روستای سیاهمرد شاندرمن: 

زنان تالش باید در عرصه سیاست،  اقتصاد ‌و کارآفرینی حضوری فعال داشته باشند

 

زنان تالش باید در عرصه سیاست،  اقتصاد ‌و کارآفرینی حضوری فعال داشته باشند/ در تالش وقتی به یک خانم تحصیلکرده میدان داده شد، موفق تر از آقایان عمل کرد/ برخی فقط موقع انتخابات پیدایشان می شود/ کشور در حال پیشرفت و ما از ظرفیت های آن محرومیم

 

دکتر محمد شیخان، فعال سیاسی در جمع بانوان روستای «سیاهمرد» شاندرمن با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند گفت: «از موضوعاتی که برای ما اهمیت دارد، نقش آفرینی بانوان در عرصه های گوناگون از جمله در عرصه اقتصاد و کارآفرینی است».

به گزارش خبرنگار سیاسی … دکتر محمد شیخان،  فعال سیاسی امروز در جمع بانوان روستای «سیاهمرد» شاندرمن با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت : خداوند را شاکرم  که این توفیق را نصیب بنده کرد تا امروز در جمع شما حضور داشته باشم و از امام راحل و شهدای عزیز یاد کنم .

 

 

وی با بیان این که در  ایام نزدیک به  انتخابات مجلس شورای اسلامی به سر می بریم، افزود: قطعا تمام کسانی که در این جلسه حاضرند، دغدغه آینده تالش و آینده فرزندان خود  را دارند و در عین حال نگران وضع موجودند.

 

این فعال سیاسی با بیان این که ان شا الله بانوان تالش بزرگ با همت و توان بالا در انتخابات حضور خواهند یافت، افزود: ما بر این باوریم که خانم ها باید در صحنه سیاسی، فرهنگی و اجرایی کشور حضور داشته باشند.

 

شیخان در ادامه اظهار داشت:  در همین منطقه خودمان در جایی که به یک خانم تحصیلکرده میدان داده شد، به مراتب موفق تر از آقایان عمل کرد .

 

وی گفت: یکی از موضوعاتی که برای ما اهمیت دارد ، نقش آفرینی خانم ها در حوزه های مختلف از جمله در عرصه اقتصاد و کارآفرینی است.

 

این فعال سیاسی تصریح کرد: موضوع دیگر که امروز خلاء آن احساس می‌شود و  ما فرزندان خود را از این نعمت الهی محروم کرده ایم، موضوع اشتغال است .

 

شیخان گفت: امروز در هر خانه یک ، دو یا حتی سه جوان بیکار داریم  که واقعا منصفانه نیست.  روا نیست  به رغم این که کشور ما در حال پیشرفت و  ظرفیت های اشتغال و تولید در همه جای کشور در حال ایجاد است؛ ما در منطقه خودمان از این ظرفیت ها محروم باشیم.  یکی از موضوعاتی که  به شدت پیگیر آن هستیم،  بحث اشتغال جوانان است و بنده به شما قول می‌دهم با اراده محکمی که در دولت و ساختار اجرایی کشور وجود دارد،  اتفاقات بزرگی در منطقه تالش رقم بخورد.

 

وی با بیان این که بحث زمین ها و مالکیت آنها نیاز به پیگیری جدی دارد، اظهار داشت: برخی واقعا کارها را به هم  گره زدند. این همه سال حضور داشتند و خدمت نکردند و کارها  را به کلافی سردرگم تبدیل کردند ، البته وقت انتخابات مجددا برمی‌گردند. اینها اگر می‌خواستند خدمت کنند که در این ۲۰ سال خدمت می‌کردند.  اگر هم  به دنبال قدرت هستند صادقانه بگویند ما به دنبال قدرت ، ثروت  و رانت هستیم  و نه خدمت . البته اگر هم نیت واقعی خود را به زبان نیاورند ، مردم آگاهند و این مسائل را می‌فهمند.

شیخان عنوان کرد: امروز  آنچه مهم است ، تکلیف ما و شماست. هسته مرکزی خانه ها، شما خانم ها هستید. از همین امروز با تشکیل یک کمپین قدرتمند،  تغییر وضع موجود را رقم بزنید تا  پیروزی از آن شما باشد که ان شاالله این اتفاق بزرگ خواهد افتاد.

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |