شما اینجا هستید   |

فضا برای تغییر در تالش بزرگ محیا است
دكتر شيخان در دیدار با جمعی از ورزشكاران تالش:

فضا برای تغییر در تالش بزرگ محیا است

فضا برای تغییر در تالش بزرگ محیا است/ ما آمده ایم تا از ظرفیت کشوری خود برای منطقه استفاده کنیم

دکتر محمدمجاور شیخان با جمعی از ورزشکاران تالشی دیدار و بر توجه به اهمیت جایگاه ورزش منطقه تاکید کرد.

دکتر محمد شیخان فعال سیاسی امروز یکشنبه ۱۵ بهمن با با جمعی از ورزشکاران تالشی دیدار کرد.

دکتر شیخان در این دیدار با بیان اینکه فضا برای تغییر در تالش محیا است، اظهار داشت: ما آمده ایم تا از ظرفیت کشوری خود برای منطقه کار کنیم. تکلیف ما این است که عزم ملی برای حل مشکلات تالش ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم ورزش در تالش بزرگ، بر استفاده از ظرفیت های موجود منطقه برای رشد و ارتقای این جایگاه تاکید کرد.

این فعال سیاسی گفت: باید برای جوانان این منطقه متناسب با شان آنها، محیط های ورزش مهیا کرد و اجازه داد تا استعدادهای ورزشی منطقه به خوبی شکوفا شود.

در این دیدار برخی از ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی نظرات خود را پیرامون ورزش حرفه ای منطقه و ضرورت تهیه امکانات لازم بیان کردند.

همچنین محمدرضا روشنی یکی از فعالین ورزشی تالش در دیدار دکتر شیخان اظهار داشت: ما دکتر شیخان را جزو سرمایه های تالش می‌دانیم. شما دل ضد انقلاب را به لرزه در آوردید و خون کردید. ما می دانیم که آنها با آدمهای معمولی کاری ندارند بلکه درست سراغ آدم هایی می آیند که از آنها ضربه خوردند.

وی با بیان اینکه باید مردم را با صداقت و ایدئولوژی و برنامه وارد انتخابات کرد، گفت: شما گذشته خوب و روشنی داشتید و آینده خوبی را برای منطقه رقم می زنید .

این فعال ورزشی خطاب به شیخان گفت: شما همواره در هر منصبی و مقامی که بوده‌اید موفق عمل کردید.

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |