شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : نمی گذاریم با واردات بی رویه، سرمایه های کشاورزان ما را به تاراج دهند

دکتر محمد شیخان با بیان اینکه اسالم، پره سر، رضوانشهر، هشتپر، طوالش، ماسال و شاندرمن همه اعضای یک پیکره و یک خانواده اند، گفت: دغدغه ما و خانواده ها اشتغال جوانان است.

 

دکتر محمد شیخان در جمع اهالی روستای سیاهمرد شاندرمن با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران همراه با مردم هر روز پاینده تر و گویاتر آرمان های خود را دنبال می کند، گفت: خداوند را شاکریم که این توفیق نصیب شد تا به عنوان فرزند کوچک تالش در خدمت شما باشم.

 

وی انتخابات را تجلی اراده مردم در صحنه دانست و افزود: هر اندازه مشارکت در انتخابات افزایش یابد قدرت حکمرانی منطقه افزایش خواهد یافت.

 

این فعال سیاسی با دعوت مردم به مشارکت گسترده در پای صندوق های رأی در ۱۱ اسفند گفت: از همه می خواهم در انتخابات ۱۱ اسفندماه با حضور فعال و چشمگیر سرنوشت و آینده جدید برای تالش بزرگ رقم بزنند.

 

شیخان تاکید کرد: اسالم، پره سر، رضوانشهر، هشتپر، طوالش، ماسال و شاندرمن همه اعضای یک پیکره و متعلق به یک خانواده اند.

 

وی گفت: به صحنه آمده ام تا همه جوانان و نخبگان ما با هم برای این منطقه تصمیم بگیرند نه اینکه عده ای قلیل در سرنوشت تالش تاثیرگذار باشند.

 

این فعال سیاسی با بیان اینکه ما می توانیم تالش را به پیشرفت و آبادانی برسانیم، گفت: چرا تالش بزرگ با همه زیرساخت ها، منابع طبیعی، ظرفیت ها و نیروی انسانی مستعدی که دارد، از دیگر شهرهای استان عقب مانده است.

 

شیخان به رنج کشاورزان منطقه اشاره کرد و گفت: باید کشاورزان ما موردحمایت قرار بگیرند و نگذاریم عده ای فرصت طلب با واردات بی رویه، سرمایه های اقتصادی کشاورزان ما را به تاراج ببرند.

 

وی تاکید کرد: مراتع و جنگل های تالش همواره میزبان خوبی برای دامپروران بوده و ما باید از کوچ نشینان و ساکنان ییلاق خود حمایت کنیم.

 

این فعال سیاسی تاکید کرد: تا کی باید شاهد این باشیم که بسیاری از کلبه های ییلاقی و دکه های امرار معاش ما مورد تعرض قرار بگیرد.

 

شیخان با بیان اینکه امروز دغدغه همه خانواده ها اشتغال جوانان است، افزود: یکی از آفت های منطقه ما این است که عده ای بخش های تخصصی ما را برای حفظ قدرت خود، سیاسی کردند و ما اجازه نمی دهیم بار دیگر برای تالش تصمیم بگیرند.

 

وی با بیان اینکه راه روستایی استاندارد و آسفالت مناسب از نیازهای اساسی است، افزود: معتقدم باید در منطقه تحول اساسی رقم بخورد و منطقه ای که این همه ظرفیت دارد، نباید از وجود یک کارخانه بزرگ تهی باشد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: نباید شهرک های صنعتی ما در وضعیت رکود قرار داشته باشند.

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |