شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : پیام تبریک دکتر محمد شیخان به مناسبت روز حسابدار

دکتر محمد شیخان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران در پیامی ۱۵ آذرماه روز حسابدار را تبریک گفت.

با تاییدات الهی و در پرتو الطاف حضرت حق در روز  ۱۵ آذر “روز حسابدار ” قرار داریم. بی تردید این روز یادآور همگرایی و خرد ورزی جمعی و اعتلای نقش بی بدیل حسابداران در عرصه‌های مختلف اقتصادی، مالی، و حسابرسی است و مهمترین ره آورد این حرفه تخصصی را می‌توان در  ایجاد هم افزایی ظرفیت‌های عرصه حسابداری جستجو‌ کرد.

روز حسابدار پاسداری از رسالت‌های حرفه‌ای؛ قانونی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعیِ جامعه حسابداری ایران است. همه کسانی که علاقه مند به برقراری حکمرانی خوب و استقرار شفاف سازی و حساب خواهی و حساب دهی هستند در برگزار کردن با شکوه این روز مشارکت خواهند داشت. «حسابداری» از ملزومات برقراری نظام  شفاف سازی اقتصادی، و ابزاری کارآمد به منظور پاسخگویی روشن و صریح فعالان اقتصادی محسوب می گردد و «حسابرسی» چشمِ بیدار در کنترل بودجه و فرایند حسابداری است.

همانطور که می‌دانید، حسابداران نقش مهم و برجسته‌ای در جوامع امروزی دارند. حضور حسابداران نخبه لازمه پیشرفت اقتصادی کشور می‌باشد.

رشد،ارتقا و روزآمد نمودن دانش و همگام بودن با استانداردهای این رشته، را می توان به عنوان دو رکن اساسی و ضروری حسابداری در حوزه مالی و اقتصادی به شمار آورد به گونه ای که آگاه نبودن به این استانداردها موجب ایجاد شکاف و مشکلات عدیده برای سازمان ها خواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز فرخنده، تلاش‌ها و خدمات خالصانه و خاضعانه تک تک همکاران محترم امور مالی، مراتب تشکر و سپاس خویش را اعلام می دارم و به داشتن شما همکاران عزیز که در نهایت دقت و صحت نسبت به ارسال بموقع امور جاری مالی مجموعه شرکت دخانیات ایران  مشارکت می‌نمایید افتخار نموده و از خداوند متعال سربلندی و موفقیت روزافزون­تان را مسئلت دارم. و من الله التوفیق

محمد مجاور شیخان

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |